+هوممممم وخت زیادی نمشح ک شیناختمت ولییییی ی حسی بم موگح دوستای خوفی میشیم:>

-بهله بهله حتمن لاولی*-*♥~


+:{ ببعی من که نمی تونم به وبت بپیوندم چه کنمT-T\??? #کاپ کیک~T-T~

-عح نمد هانی من خودمم نمت بیشتر کارارو بکنم هیف خهلی حرص میده این بلاگیکس:-:

+کامنتتونو تو بیان دیدم و اومدم اینجا دیدم میگین دوستی ندارین ناراحت نباشید چون یه عدد مائده از سرزمین بیان اومده باهاتون آشنا بشه*-* Chert-and-pert.blog.ir آدرسمه تو بیان😁

-خش ک مائده شی*-*♥~هیق هارتم رگ ب رگ شد:-:

-u

+یو!'-'♥~

-دوست دارم پنبه کوچولوی جذابممممم

+عاقو قلب من طاقت اینهمه عشق ندارهههه نکنین با قلب من اینطوری هق:-:♥~لاو یو تو قشنگم<<<:*-*♥~

-انقد سعی نکن خودتو تو دل بقیه جا کنی همه میدونن قصه سرطان داشتنت یه دروغه هرزه کوچولو

+دلیلی نمیبینم برای اینکع دوصتم داشتع باشن ادای چیزی ک نیستمو دربیارم چون بنظرم بهتره ک آدما با اخلاق واقعیت بپذیرنت و اگ تظاهر کنی در اصل داری گولشون میزنی^-^عامم ی چیزی لاولی...این از ترست نیست ک نیومدی این حرفارو تو روم بگیو ناشناس گفتی؟'-'و در آخر...هاه...هرزه کوچولو؟!مرصی از لقب جدیدی ک بم دادی قشنگم*-*<'♥~

-بیسیار بیسیار لاب یووووو:>❤ ❤❤❤❤❤💜💜💜❤❤❤💜💜💜❤❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜❤❤❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤💜💜💜💜💜❤❤❤❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤💜💜💜❤❤❤❤❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤💜❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

+بسیار بسیار بسیار بسیار...[دو ساعت بعد]بسیار بسیار بسیار وووو بسیار لاو یو تو سوییت هارت*-----*♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥~